חדר כושר

מתחילים להתאמן בבית: כך תבחרו את ספסל האימון שיתאים לצרכים שלכם

חדר כושר

ספסל אימון הוא ציוד בסיסי שנדרש בכל חדר כושר ביתי. למה צריך לשים לב ואיך מבצעים את הרכישה שתעזור לכם לשמור על כושר?

מגוון משקולות
ספסל אימון הוא ציוד בסיסי שנדרש בכל חדר כושר ביתי

שנת הקורונה הארוכה שינתה את הרגלי הכושר של מתאמנים רבים, ולכן גם עם פתיחתם המחודשת של חדרי הכושר הגדולים – היו מי שהחליטו להמשיך להתאמן בסביבה הביתית. לאימונים בבית יש יתרונות רבים והם ללא ספק מסייעים לנו לחסוך זמן יקר על נסיעות וחיפושי חנייה. עם זאת, כדי להצליח בהשגת המטרות ולהתמיד לאורך זמן, הכרחי לדאוג לרכישת ציוד לחדר כושר ביתי שיסייע לכם לעמוד ביעדים. ספסל אימון הוא אחד מהפריטים הללו. אבל איך בוחרים אותו נכון?

קודם כל, מתחשבים בסוג האימונים

הימנעו מלרכוש באופן אוטומטי ספסל אימון שדומה למה שראיתם בחדר הכושר. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור רשימה של האימונים שתרצו לבצע, כדי למצוא ספסל אימון שיתאים לתרגילים הרלוונטיים בעבורכם. בין אם מדובר על ספסל אימון לביצוע תרגילי בטן, ספסל עבור זוקפי הגב או ספסל אימון שמיועד להרמת משקולות. 

אל תשכחו להתייחס לעובדה שאתם צפויים להתאמן מחוץ לחדר הכושר, ולכן ייתכן שלא כל תרגיל שהתרגלתם אליו יתאפשר לביצוע בעבורכם גם עכשיו. אימוני דחיקות חזה למשל, מומלצים תחת השגחה של מתאמן או מאמן נוסף.

בשלב השני, שמים דגש על המקום

ספסל אימון מגיע בגדלים שונים, וכשאתם מבצעים רכישה המיועדת לסביבה הביתית, כנראה שתצטרכו להתחשב במגבלת מקום. פתרון רלוונטי למצב כזה יהיה קנייה של ספסל אימון מתכוונן שמאפשר לכם שליטה במשענת ובמושב.

בשלב השלישי, חושבים על הפונקציונליות

האם אתם מחפשים ספסל אימון זול אך כזה שיצריך תחלופה גבוהה, או שבאפשרותכם לקחת ספסל אימון גדול וכבד יותר, שיתפוס מקום רב יותר אך יעמוד לרשותכם תקופה ארוכה? קחו בחשבון גם באספקט הזה, שאם אתם מתאמנים באופן עצמאי ייתכן שתרצו ספסל אימון שמגיע עם גלגלים לצורך הזזה נוחה.

ולבסוף, העלות

אחרי ששקללתם את כל הפרמטרים, תוכלו לאתר ספסלי אימון שעומדים בדרישות שלכם ובתקציב שהגדרתם לעצמכם.

אביזרי כושר
שנת הקורונה שינתה את הרגלי הכושר של רבים מהמתאמנים

כתיבת תגובה