מתאמנים בבית: אלה האימונים שיסייעו לכם לשמור על כושר

ציוד כושר

אתם מתקשים למצוא זמן להגיע אל חדר הכושר או פשוט מעדיפים להתאמן מול הטלוויזיה? אנחנו לגמרי מזדהים. הכירו את הבסיס שיאפשר לכם להתחיל להתאמן בסביבה הביתית, בכמה צעדים פשוטים

מגוון משקולות
ציוד שחובה בכל בית

כולנו מודעים לחשיבות הרבה של הקפדה על ביצוע אימוני כושר, אלא שבדרך שבין הרצוי למצוי נמצאת רשימה ארוכה של מחויבויות. החל מהעבודה, דרך טיפול בילדים ועד לסידורים יומיומיים אחרים. בנוסף, לא תמיד יש לנו חשק לעצור את היום רק כדי להגיע אל חדר הכושר – תוך בזבוז זמן על נסיעות ופקקים. אימונים ביתיים מספקים פתרון נוח למי שרוצה לדאוג לגוף ולהישאר בכושר, בתנאים המיטביים עבורו. איך עושים את זה? באמצעות שני סוגי תרגילים – תרגילים ללא ציוד, ותרגילים עם ציוד קומפקטי שאפשר לרכוש בקלות.

למרות שלא ניתן להעביר את חדר הכושר בשלמותו אל הסלון שלכם, אין מקום לדאגה. קיים מגוון רחב של תרגילים אותם ניתן לבצע בבית, ללא אתגרים הכרוכים בשיקולי מקום או עלות. תוכלו לבחור לעצמכם את סדר התרגילים המתאימים למטרות וליכולות שלכם, החל מכפיפות בטן, דרך פלאנקים ועד לסקווטים או קפיצות במקום. 

איזה ציוד כדאי לרכוש לאימונים ביתיים?

אם אתם רוצים להתקדם אל השלב הבא, תוכלו לרכוש לעצמכם פריטים ואביזרים כמו משקולות יד, מזרון אימון, כדור פילאטיס, גומיות אימון, מדרגה אירובית, רצועות TRX, מיני סטפר וכדומה. חשוב לציין שזוג משקולות יד יכול לעזור לכם בהשגת מגוון מטרות, כך שלא תמיד יש צורך ברכישת סט גדול של משקולות במשקלים שונים.

כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה גם בנוגע לרכישת הציוד, מומלץ לבצע רכישה מרוכזת של כל מה שנחוץ לכם – במקום אחד. רשת דקטלון למשל, מציעה למתאמנים את כל מה שנדרש כדי לצאת לדרך, במגוון סוגי אימונים ודרגות קושי. ואם תעדיפו לבצע גם את הרכישה מהבית, ניתן לעשות זאת בקלות על ידי גלישה אל האתר של דקטלון. בחרו בסוג האימון הרלוונטי, עברו לקטגוריה המתאימה ותוכלו להתחדש בכל מה שחיפשתם ולהתחיל את שדרגת האימון ברגל ימין. 

כתיבת תגובה