צ'ק ליסט: מה כדאי לבדוק לפני שנרשמים לשיעור פילאטיס מכשירים?

פילאטיס מכשירים

כולם מסביב נהנים משיעורי פילאטיס מכשירים ואתם רוצים להצטרף לטרנד? לפני שאתם מתחייבים למקום ספציפי, כדאי שתבדקו אם הוא עומד בקריטריונים הבאים

פילאטיס מכשירים
בחירת מקום האימון המושלם של פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים הפך לאחד מהחוגים המבוקשים ביותר בחדרי כושר, ומתאמנים רבים כבר הוסיפו אותו לשגרת האימונים הקבועה שלהם. אם אתם רוצים להצטרף או שמחפשים תחליף למסגרת הקיימת שלכם, אספנו כמה דרכים שיעזרו לכם למצוא את מקום האימון המושלם. 

  1. הכשרת המדריכים – הדרכת פילאטיס מכשירים דורשת ניסיון וידע בתחום. בדקו מול מכון הכושר מיהם המדריכים שמעבירים את השיעור, ובחרו במדריכים שמגיעים עם הרקע הנדרש.
  2. הגמישות – כדי שתוכלו לשלב פילאטיס מכשירים בשגרה שלכם באופן קבוע, חשוב להתמיד ולהגיע לשיעורים. אם אתם נרשמים אל חדר כושר שמציע שיעורי פילאטיס מכשירים, עברו על לוח השעות ובדקו אם יש חלופות לשיעור הקבוע שלכם. כך תוכלו להתאמן גם בשבוע שכרוך באילוצים, ולא תמצאו את עצמכם מוותרים ומפסידים כמות שיעורים גדולה. כדאי לברר מהי המדיניות במקרה של ביטול או פספוס שיעורים. 
  3. הרמה – האם אתם מתחילים או שכבר יש לכם רקע ואתם רוצים לחזק את המיומנות שלכם? בדקו שרמת השיעורים מתאימה ליכולות שלכם, ושתקבלו את התמיכה הנדרשת לכם במידת הצורך.
  4. כמות המתאמנים – מהי כמות המתאמנים הממוצעת בכל שיעור? הנתון הזה יאפשר לכם לקבל מידע נוסף אודות זמינות המדריכים לכל מתאמן, כמו גם לגבי רמת הצפיפות. 
  5. הציוד – בחרו להתאמן בסטודיו שמכיל את כל סוגי הציוד הנדרש, וודאו שהמכשירים מתוחזקים ובמצב תקין.
  6. המחיר – האם השיעורים הם חלק מהמינוי הבסיסי, האם נדרשת תוספת תשלום ואם כן של כמה? האם קיימים מסלולים מסוימים שכדאי שתכירו? בררו את כל הפרטים הללו טרם ההרשמה, כדי לקבל החלטה שלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים. 
  7. נוחות ההגעה – רובנו מבטיחים לעצמנו שנתמיד ונגיע לכל שיעור, אבל אם חדר הכושר מרוחק מכם וההגעה דורשת מאמץ מיוחד יש סיכוי גדול יותר שתבחרו לוותר. קחו בחשבון את הנתון הזה, והעדיפו מקומות נוחים להגעה.

כתיבת תגובה