פילאטיס, אימונים, חדר כושר

פילאטיס – אימון לגוף ולנשמה המתאים לכל אחד

חדר כושר, פילאטיס, פילאטיס מכשירים

לאלו מבינינו שכבר הרבה זמן רוצים להתחיל לבצע פעילות גופנית באופן תדיר, ללכת לעיתים תכופות למכון כושר, לאלה שאומרים כבר זמן רב "ממחר אורח חיים בריא" – יש פתרון בשבילכם

כנראה, שאימון הפילאטיס יתאים לכם במדויק. בפילאטיס תוכלו לאמץ את השרירים שלכם, לתרום ליציבת הגוף שלכם, ולחיזוק השרירים, וכל זאת ללא ריצה, רכיבה או פעילויות גופניות אחרות המצריכות סיבולת לב ריאה. כל מה שתצטרכו זוהי סבלנות, נשימה עמוקה והתמסרות לתרגילים המגוונים.

אין ספק כי כל אחד רוצה להרגיש טוב יותר עם גופו, להרגיש בריא יותר, ובעל אנרגיות טובות יותר. הרי שמירה על גוף גמיש חשובה מאוד עברונו כדי שלא נגרום לגופנו להתנוון. אם כן, הפילאטיס הומצא על ידי ג'וזף פילאטיס בעיר הולדתו גרמניה. משם עברה דרך מחנה השבויים באנגליה עד לניו יורק, אליה היגר פיאלטיס בהמשך. השיטה נוצרה מצורך של פילאטיס למצוא דרכים להרגשה טובה יותר, לאחר שהיה חולה. שיטת הפילאטיס יועדה לעבוד ולטפח כל מפרק ושריר בנפרד בגוף שלנו, על מנת לשמור על אורך חיים רב יותר.

אימון הפילאטיס משלב תרגילים המבוצעים על מזרון, עם אביזרים ומכשירים מיוחדים וייעודיים לאימון בשיטת הפילאטיס

בין היתר תוכלו למצוא את מיטת הריפורמר, מיטת הקאדילק, הכסא והקשתות, אשר כל אחד מהם מיועד לעבוד על שרירים אחרים בגוף ולגרום ליציבותו. באמצעות התרגילים הייחודיים תוכלו להפעיל שרירים שכלל לא ידעתם שקיימים בגוף שלכם. כל זאת מזוויות שונות ותנוחות שונות אשר לא תמצאו באף אימון אחר. תזכו לעבוד על הכוח שלכם, על הגמישות, הקורדינאציה, שיווי המשקל ועוד, תוך שימוש באביזרים והמכשירים השונים.

אימוני הפילאטיס מתבססים לרוב על עקרון הנשימה, מה שאומר שלא מדובר באימון אנרגטי בעל מוסיקה חזקה ומהירות התנועה, אלא דווקא באימון שקט, רגוע, איטי המתבסס על נשימות עמוקות בהתאם לתרגילים השונים המתבצעים. באמצעות אימון הנשימה, ניתן למנוע חסימות עורקים והתקפי לב. בעת האימון, לומדים המתאמנים כיצד לנשום נשימה טבעית, המתבצעת בטעיות ללא  מאמץ רב מידי מצד המתאמן. נשימה זו טומנת בחובה כוחות ריפוי עילאיים. כל זאת כמובן, מבלי לפגוע בחמצון הרמוני של מערכת הגוף.

פילאטיס, אימון, כושר
פילאטיס לחיים קלים יותר

שיטת אימון הפילאטיס, בשונה מאימונים אחרים אשר תוכלו למצוא בחדר הכושר, מתבצעת לרוב בעזרת מדריכים מנוסים, אשר עברו הכשרה ומכירים את יסודות הפילאטיס מא' ועד ת'. עם זאת, ללא ספק מדובר באימון שניתן לבצע אותו בבית, בעזרת ידע מקדים של תרגילים או בעזרת סרטוני הדרכה. מה שכן, סיכוי גבוהה שבבית לא תיהיה לכם את האפשרות להעזר ולבצע תרגילים באמצעות מכשירים ואביזרי פליאטיס.

אם כן, במידה ואתם מעוניינם להתחיל לבצע אימוני פילאטיס שוטפים, תוכלו להרשם לאחד מחדרי הכושר הקרובים לביתכם, או לסטודיואים פרטיים המתמחים בפילאטיס, ומציעים קבוצות מצומצמות ודגש על יחס אישי לכל אחד.

כתיבת תגובה