ציוד כושר ביתי לימי בידוד: שומרים על הבריאות מכל מקום

חדר כושר

התפרצות הקורונה שיבשה את שגרת היומיום של כולנו, בדגש על הפעילות הספורטיבית. אם גם אתם מנסים לדאוג לגוף גם מהבית – זה הציוד שתזדקקו לו

נגיף הקורונה פגע משמעותית בשגרת היומיום של מתאמנים רבים, בכל גיל ובכל ענף ספורט. סגירתם של חדרי הכושר, המגבלה על הריחוק מהבית וחוסר היכולת להתאמן בקבוצות גדולות, גובים מחיר ממשי ממי שדואגים לכושר שלהם. 

חדר כושר
מעבירים את המכון הביתה

ההבנה שלא מדובר בהפוגה קצרה אלא בשינוי ממושך, הובילה חלק מהמתאמנים להתעמל גם בבית. ועם זאת, מובן שקיים פער גדול בין הציוד המקצועי שהתרגלו אליו לבין התנאים שעומדים בפניהם כיום. למרבה המזל, רשתות הספורט השונות ממשיכות לספק ציוד התעמלות גם בתקופה המורכבת הזו. מה שאומר שאם חסר לכם סט משקולות, רצועות אימון או אפילו ציוד התעמלות רציני יותר, תוכלו להשיג אותם בקלות וללא מאמץ.

חשוב לציין שרכישת ציוד התעמלות מומלצת גם לאלה מאיתנו שלא מתאמנים בשגרה. העובדה שכולנו נמצאים רוב הזמן בבית, נמנעים מיציאה עם חברים ומשפחה ומוותרים על בילויים, מיתרגמת לבילוי רב יותר על הספה ומול המקרר. כך שאם אתם לא מעוניינים לצאת מהבידוד עם כמה קילוגרמים עודפים וגוף שמש לא מוכן לקיץ – מדובר בהזדמנות טובה לשלב בסדר היום שלכם כמה הרגלים בריאים.

איזה ציוד כושר ביתי מומלץ לרכוש?

ההיצע הרחב של ציוד התעמלות שמחכה לכם באתרים השונים, יאפשר לכם ליהנות בדיוק מסוג הספורט שאתם אוהבים. חלק מאיתנו נהנים ממשקולות, אחרים מעדיפים יוגה ויש מי שלא מוותרים על ההליכון. את כל אלה ועוד, תוכלו למצוא ולהזמין ישירות לבית שלכם.

ציוד לחדר כושר ביתי של דקטלון למשל, שניתן למצוא בפירוט נרחב באתר הרשת, כולל מגוון רחב של רעיונות שיעשו לכם חשק לצאת לדרך. החל מסוגים שונים של סט משקולות, דרך מזרוני ספורט, רצועות אימון, הליכונים ביתיים, סטפר, מכשיר אליפטי, מכשירי כושר לבטן ועוד. הכול בהתאם לרמת הכושר, להעדפה האישית ולאזור שתרצו לחטב. 

מכיוון שהילדים שלנו נמצאים איתנו חלק נרחב מהיום, מומלץ לשלב גם אותם בלו"ז הספורטיבי. בין פתרונות ציוד לחדר כושר ביתי של דקטלון תמצאו גם מגוון רעיונות עבורם – כמו למשל מזרן ספורט לילדים, חבל קפיצה, טרמפולינה לחצר, כדורי ספוג בגדלים שונים וכדומה. 

מגוון משקולות
ציוד שחובה בכל בית

כמה טיפים שיעזרו לכם להיכנס לאווירה

אז רכשתם סט משקולות או ציוד התעמלות אחר, אבל אתם עדיין לא מרגישים את הדחף להתאמן? החליפו ללבוש ספורט טרם כל אימון, גם אם הוא מתבצע בסלון, והימנעו מאימון בפיג'מה. הפעילו מוזיקה שאתם אוהבים ועדכנו את בני הבית ש"יצאתם לכושר" כדי שלא יוציאו אתכם מריכוז. אם אפשר, תציעו להם להצטרף אליכם! הפכו את הכושר לפעילות משפחתית מהנה ומגבשת, שאיש לא ירצה לוותר עליה.

כתיבת תגובה