מתאמנת

באר שבעים? סטודיו פילאטיס מכשירים בבאר שבע – לאתגר את הגוף שלכם

פילאטיס

מסתבר שבאר שבע היא אחת הערים אוהבות הפילאטיס בישראל, לצד כפר סבא ורעננה באר שבע הציבה עצמה כמעצמת פילאטיס.

ג'וזף פיאלטיס, ממציא שיטת אימון הפילאטיס לא האמין שתחום זה יתפתח במרוצת השנים, ויגיע לכל אדם באשר הוא. בין אם מדובר בגברים, נשים, מלאים, רזים, נשים בהריון ועוד. אימון הפילאטיס מכשירים הגיע לכל עבר, ניהיה פופלרי וכעת לא ניתן לעצור את התופעה.

המושג פילאטיס מכשירים נתבע מאתו ג'וזף פילאטיס, שכשאר הגיע לארצות הברית לאחר שהמציע את שיטת הפילאטיס, החל לחקור יותר לעומק את הדרך בה ניתן להפעיל ולהזיז את הגוף. פילאטיס הגיע ללהקת הבלט של ניו יורק, והחל לעסוק בשיקום רקדנים פצועים, מכאן החל לפתח את פילאטיס מכשירים. הכוונה היא למכשירים שונים העוזרים לשיקום וטיפול הגוף. שיקום באמצעות פילאטיס מכשירים, עזר לאותם רקדני בלט לנוע בגמישות, למרות פציעותיהם ברגליים. בנוסף, היה ניתן לאמן את שאר חלקי הגוף שלהם, מבל שיצטרכו להזיז את האיבר הפצוע.

אימון פילאטיס

מכך, שתחום פילאטיס מכשירים החל תחילה בקרב אוכלוסיית הרקדנים, ועם השנים החל להיות נפוץ בקרב אוכלוסיות שונות ובקרב מדינות שונות בעולם. פילאטיס מכשירים בבאר שבע למשל, ממשיך את המורשת של ג'וזף פילאטיס, ומציע עבור המתאמנים מכשירי פילאטיס מהמקצועים שיש. בסטויו לפילאטיס מכשירים בבאר שבע, תוכלו למצוא את הכסא, הקשת, מיטת הריפורמר וכמובן גם את מכשיר הקאדילק. כל מכשיר ממתקד על אזור אחר בגוף, ותורם ליציבות וחיזוק השרירים.

בעבר, היה נהוג לחשוב כי פילאטיס מכשירים מיועד רק לאנשים בעלי בעיות גב ושרירים, אך הדבר אינו מדויק. הרי שכיום, ניתן לומר כי שיטת אימון פילאטיס מכשירים בבאר שבע, ובכל רחבי הארץ והעולם מתאימה לכל אחד אשר מעוניין בחיזוק השרירים שלו, וביצירת גוף בריא ויציב. אם בעבר שיטת הפילאטיס היתה משלובת גם עם מזרן וגם עם מכשירים, היום, בגלל השפע הרב של המכשירים השונים, קיימת הפרדה בין שתי שיטות פילאטיס אלה.

בסטודיו פילאטיס בבאר שבע יש התמקדות מלאה על מכשירים מגוונים, איכותיים ומקצועיים, אשר עם הזמן מתעדכנים בהתאם לסוגי המכשירים החדשים שיוצאים לשוק. שיעורי הפילאטיס כוללים הדרכה מקצועית של מדריכים אשר עברו הכשרה ספציפית על מכשירי הפילאטיס, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

למה כדאי לכם לבחור שיעורי פילאטיס בגרייט שייפ?

מה היינו עושים ללא הכושר? וכמה טוב שיש מי שבא לקראתנו. כיום, כל שצריך הוא רצון ובזמן קצר תבחינו בנפלאות הכושר הגופני הן בהיבט החיצוני והכי חשוב בהיבט בריאותינו.
במאמר זה נעסוק בפילאטיס בגרייט שייפ, יתרונותיהם הרבים של הפילאטיס עבורנו ומדוע דווקא בגרייט שייפ ?

השיטה היא אימון גוף שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ וללא פגיעות גופניות. כיצד מיישמים את המטרה? בפילאטיס מבצעים סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים עבור כל תנועה. כמו כן, מטרת הפילאטיס הינה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במרפקים ולכל אורך עמוד השדרה ובכך למנוע לחץ שנוצר על החוליות והמפרקים כתוצאה מתנועה בלתי יעילה.
התרגילים מתבצעים במספר חזרות קצר, זאת בכדי לאפשר ריכוז במהלך כל חזרה ולהימנע מלהתיש את השריר. בתרגילי הפילאטיס יש לשמור על יציבות וזאת כדי לאתגר את השרירים המייצבים, כמו כן טווחי התנועה הגדולים מפעילים שרירים רבים יותר ולא רק את השרירים המורגלים להפעלה.

לוגו גרייט שייפ
רשת גרייט שייפ המקצועניים של הפילאטיס


למה דווקא בגרייט שייפ?

גרייט שייפ הינו רשת חדרי כושר מהפופולאריים והנפוצים בארץ. הפריצה הגדולה קרתה בשנת 2001. בשנה זו, הרשת התרחבה ונפרסה באזורים רבים בארץ.
בגרייט שייפ אמונה אחת והיא שכל אחד יכול ליהנות מכושר גופני. כל מה שצריך הינו לדעת להתאים את המערכת לאופי,זמן פנוי למטרות.
תמיד קרובים- מועדוני חדרי הכושר נפרסים במקומות מרכזיים ורבים בארץ אליהם קל ונוח להגיע: ת"א, הרצלייה, רחובות, כפר סבא, רעננה, גדרה, באר שבע, רמת השרון.
בגרייט שייפ נהנים מצוות מקצועי ביותר,עדכני וחדשני והחשוב ביותר, חם אוהב ובעל יחס אישי לכל אחת ואחת ובעל שאיפות גבוהות לתוצאות הטובות ביותר.
גרייט שייפ ניחן בשיעורי הסטודיו המובילים ביותר בארץ וביניהם הפילאטיס, בו נהנים מהשיטה המתקדמת של תרגילי הייצוב והחיזוק תך דגש על עבודה עמוקה ורגועה מהמרכז החוצה וביצוע מדויק של כל תנועה בדיוק כפי שצריך בפילאטיס. לכם – אסור לפספס זאת.
בגרייט שייפ ניתן לרכוש כרטיסייה עבור מכשירי הפילאטיס וליהנות מאימונים מקצועיים איכותיים ומשתלמים.
כולם יודעים , פילאטיס- רק בגרייט שייפ !   


 

כתיבת תגובה