אימונים

זמן כושר ובריאות ברעננה

פילאטיס

פילאטיס זהו תחום הספורט הפופולרי והטרנדי ביותר בשנים האחרונות. פילאטיס מאגד בתוכו המון סוגים של ספורט אשר מובילים לפיתוח הגוף בכל מיני רמות.

עבודה על הגוף דרך פילאטיס מחזקת לנו את כל השרירים כולל אל והפנימיים ובו בזמן גם מגמישה אותם. גמישות גם מאוד חשובה לנו שכן הרבה מהפציעות שלנו מגיעות מחוסר גמישות של האיברים הנעים והמפרקים. כך אנחנו עובדים על בנייה של גוף חזק וגמיש כך שהוא יותר מוגן מפציעות. חשוב לציין, כי לפילאטיס גם השפעות על עיצוב הגוף. עבודה בשיעורי פילאטיס הינה מאוד אינטנסיבית כך שלאחר שיעור יוצאים מתנשפים ומזיעים. הפילאטיס מחטב את הגוף ומדגיש את הקימורים החשובים לרובנו כיום כגון אזור המותניים, הישבן והירכיים.

אימון
לגוף ולנשמה

פילאטיס ברעננה היה תמיד הפופלרי ביותר בישראל. ישנם מקומות רבים לפילאטיס ברעננה ובמאמר קצר זה נעבור על מספר מקומות מומלצים לפילאטיס ברעננה. חשוב לציין כי ישנם מקומות רבים לפילאטיס ברעננה, אך אלה המורמות המומלצים ביותר לטעמנו האישית.

 

הסטודיו הראשון שאנו מחשיבים כאחד הטובים ברעננה הוא סטודיו גרייט שייפ. סטודיו זה אהוב עלינו במיוחד משום שהוא כל כך קטן ונעים, ומקנה אווירה חמה ונעימה מאוד. השיעור מתנהל בקבוצות קטנות מאוד, וכך ישנו מענה אמתי לכל אחד מכם בקבוצה. אופציה זו היא כל כך טובה עבור אלה מכם שחווים בעיות מסוימות ורוצים לביות בטוחים בעבודת הפילאטיס שלהם. נשים בהיריון, מתאמנים הסובלים מכאבים למינים או נערים עם לקויות יציבה שונות מוזמנים ללמוד ולעשות פילאטיס מהטובים ביותר בתחום, תוך מתן דגשים חשובים ויחס אישי שלא תמצאו במקום אחר.

שרירי גב עליון
התמדה מביאה תוצאות

הסטודיו השני שאנו ממליצים עליו לפילאטיס ברעננה הוא ציפילאטיס. סטודיו ציפילאטיס מדגיש כי הוא סטודיו לפילאטיס וחיים מאוזנים. סטודיו זה מאמין כי שיטת פילאטיס נכונה ומתאימה לכל אדם יכולה לשנות ולהפוך את חייו של אדם מסוים לטובים הרבה יותר. סטודיו ציפילאטיס ברעננה עובד מלמד סוגי פילאטיס שונים ביניהם פילאטיס מכשירים. אנו יודעים כי פילאטיס ברעננה הוא דבר נפוץ ומתקדם, אך אנו מבטיחים לכם כי חויה כו שתחוו בסטודיו ציפילאטיס לא תחוו בשום מקום אחר. הסטודיו הוא סטודיו העומד בתקנים המחמירים ביותר בעולם, הוא מעין מקום רגוע ושקט בלב העיר הסואנת אשר הופך לכם את היום מעמוד, קשה ומעייף לפתוח וחיובי.

 

הסטודיו האחרון שאנו ממליצים עליו לפילאטיס ברעננה הוא האקדמיה למחול ולפילאטיס ברעננה. נכון שהאקדמיה למחול ופילאטיס ברעננה קמה בראש ובראשונה על מנת ללמד את האוכלוסייה ברעננה מחול, על ידי האנשים הטובים ביותר בתחום. אך, לא מכבר שהאקדמיה למחול ולפילאטיס ברעננה מעבירה שיעורי פילאטיס שאנו שומעים עלים מכל עבר רק תשבחות ומלים טובות. ידוע שהפילאטיס אקדמיה הוא מהמקצועיים ביותר בתחום והשיעורים במועברים שם מתאימים לכל אדם אשר מעוניין לחוות את חווית ספורט ולהיות בטוח כי הוא לומד אותה מהמקצועיים יותר בתחום.

כתיבת תגובה