פילאטיס

סטודיו פילאטיס מכשירים בבאר שבע – לאתגר את הגוף שלכם

פילאטיס מכשירים

ג'וזף פיאלטיס, ממציא שיטת אימון הפילאטיס לא האמין שתחום זה יתפתח במרוצת השנים, ויגיע לכל אדם באשר הוא. בין אם מדובר בגברים, נשים, מלאים, רזים, נשים בהריון ועוד. אימון הפילאטיס מכשירים הגיע לכל עבר, ניהיה פופלרי וכעת לא ניתן לעצור את התופעה.

המושג פילאטיס מכשירים נתבע מאתו ג'וזף פילאטיס, שכשאר הגיע לארצות הברית לאחר שהמציע את שיטת הפילאטיס, החל לחקור יותר לעומק את הדרך בה ניתן להפעיל ולהזיז את הגוף. פילאטיס הגיע ללהקת הבלט של ניו יורק, והחל לעסוק בשיקום רקדנים פצועים, מכאן החל לפתח את פילאטיס מכשירים. הכוונה היא למכשירים שונים העוזרים לשיקום וטיפול הגוף. שיקום באמצעות פילאטיס מכשירים, עזר לאותם רקדני בלט לנוע בגמישות, למרות פציעותיהם ברגליים. בנוסף, היה ניתן לאמן את שאר חלקי הגוף שלהם, מבל שיצטרכו להזיז את האיבר הפצוע.

כדור פילאטיס
כדור פילאטיס מסורתי

מכך, שתחום פילאטיס מכשירים החל תחילה בקרב אוכלוסיית הרקדנים, ועם השנים החל להיות נפוץ בקרב אוכלוסיות שונות ובקרב מדינות שונות בעולם. פילאטיס מכשירים בבאר שבע למשל, ממשיך את המורשת של ג'וזף פילאטיס, ומציע עבור המתאמנים מכשירי פילאטיס מהמקצועים שיש. בסטויו לפילאטיס מכשירים בבאר שבע, תוכלו למצוא את הכסא, הקשת, מיטת הריפורמר וכמובן גם את מכשיר הקאדילק. כל מכשיר ממתקד על אזור אחר בגוף, ותורם ליציבות וחיזוק השרירים.

בעבר, היה נהוג לחשוב כי פילאטיס מכשירים מיועד רק לאנשים בעלי בעיות גב ושרירים, אך הדבר אינו מדויק. הרי שכיום, ניתן לומר כי שיטת אימון פילאטיס מכשירים בבאר שבע, ובכל רחבי הארץ והעולם מתאימה לכל אחד אשר מעוניין בחיזוק השרירים שלו, וביצירת גוף בריא ויציב. אם בעבר שיטת הפילאטיס היתה משלובת גם עם מזרן וגם עם מכשירים, היום, בגלל השפע הרב של המכשירים השונים, קיימת הפרדה בין שתי שיטות פילאטיס אלה.

בסטודיו פילאטיס מכשירים בבאר שבע יש התמקדות מלאה על מכשירים מגוונים, איכותיים ומקצועיים, אשר עם הזמן מתעדכנים בהתאם לסוגי המכשירים החדשים שיוצאים לשוק. שיעורי הפילאטיס כוללים הדרכה מקצועית של מדריכים אשר עברו הכשרה ספציפית על מכשירי הפילאטיס, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות

ניתן למצוא אימון בערים רבות בישראל כמו הרצליה ת"א חולון ועוד.

דוגמה לשיעור פילאטיס:

כתיבת תגובה