פילאטיס, אימון

היכן כדאי לעשות פילאטיס – רעננה או כפר-סבא?

פילאטיס

אם אתם תושבי אזור השרון, ואתם אוהבים במיוחד לחטב את גופכם בעזרת פילאטיס, בוודאי נתקלתם בדילמה הבאה – היכן לעשות פילאטיס – רעננה או כפר סבא?

שתי הערים מציעות מכונים רבים לצורך מטרה זו, מה שהופך את הבחירה לקשה יותר. על מנת לעשות קצת סדר בעניינים, להלן גורמים החשובים בבחירת פילאטיס, וכיצד הם באים לידי ביטוי בכל אחת מן הערים:

שטחים פתוחים

לצד מכוני הפילאטיס המסורתיים, אין כמו לעשות פעילות גופנית מאומצת באוויר הפתוח. הן רעננה והן כפר סבא מציעות מגוון אזורים ירוקים, שקטים ונקיים בהם תוכלו לעשות פילאטיס, וגם מורים רבים יעדיפו לבצע שיעורים באוויר הפתוח מאשר במכון. בכפר-סבא, תוכלו לעשות פילאטיס רעננה אורבני באזור הירוק של קניון ערים שהוא בעצמו קניון פתוח ייחודי. כאשר בכל הקשור לספורט ולפילאטיס, רעננה מציעה את הפארק העצום והמרהיב שבה, אשר במרכזו ניצב אגם ברבורים יפהפה.

מתאמנת , פילאטיס
עבודה מלאה על כל שרירי הגוף

עלויות

הן כפר-סבא והן רעננה, הן ערים גדולות עם תושבים רבים אשר מציעות מגוון אפשרויות בכל הקשור לאימוני פילאטיס. רעננה מציעה לא פחות מ-?? מכונים ואילו כפר-סבא מתהדרת ב-?? מכונים. ריבוי המכונים בשתי הערים הללו יוצר תחרות בריאה שבשורה התחתונה מורידה עלויות משמעותית. כך שללא בעיה, באמצעות האינטרנט ניתן לבצע השוואת מחירים אשר תחשוף בפניכם את כל העלויות ששתי הערים מציעות. בשקלול גם של המרחק והמלצות מחברים, תוכלו לראות מה יוצא לכם הכי משתלם.

מרחק

פילאטיס הינו אימון דו-שבועי לרוב, כאשר תמיד מומלץ להתאמן יותר מפעמיים בשבוע. כאשר רוצים לשמור על ההתמדה, הכי חושב זה לבחור מכון שיהיה קרוב למקום מגוריכם, מה שיגדיל את הסיכוי שתתמידו באימונים ואף שתעלו את התדירות שלהם. אמנם שתי הערים הן באזור השרון, אבל בסופו של יום מה שחשוב זה היכן אתם מתגוררים ביחס לכל אחת מהן. כך, בשקלול עם המחיר, האיכות ועם האופציה לאימונים בשטחים פתוחים, יש לקחת בחשבון את המרחק שלכם מכל מכון שהוא. גם אם אתם גרים ברעננה, אין זה אומר בהכרח שאת הפילאטיס תעשו גם כן ברעננה, שכן יש אזורים בעיר אשר קרובים יותר לכפר-סבא מאשר לאזורים אחרים ברעננה.

כתיבת תגובה