פלאטיס, חדר כושר

פילאטיס הרצליה – אימוני הפילאטיס המומלצים באזור במרכז

חדר כושר, פילאטיס, פילאטיס מכשירים

למי שלא מעודכן, פילאטיס הינו אימון המאריך את השרירים בגוף וגורם לחיזוקם באמצעות תרגילים שונים ומגוונים

את אימון הפילאטיס ניתן לבצע הן בחדרי הכושר השונים בהדרכת מדריכים מקצועיים, והן בבית באופן עצמאי. כמו כן, לפילאטיס שיטות אימון שונות ומגוונות, באמצעות מכשירים שונים העוזרים ליציבות הגוף וחיזוק השרירים. עם הזמן הפך אימון הפילאטיס לשיטת אימון מצליחה ונפוצה ביותר, אשר מעלה את רמת איכות החיים וגורמת לחיים בריאים יותר.

אימוני פילאטיס תוכלו למצוא כמעט בכל מקום. בין אם מדובר בשיעורי פילאטיס בחדרי הכושר השונים, או בחוגים מיוחדים במקומות פרטיים. עם זאת, דעו כי יש מכוני פילאטיס המתחממים אך ורק באימוני פילאטיס על כל גווניו ותחומיו. כך למשל, באימון בסטודיו פילאטיס הרצליה, תוכלו לבחור בין מסלולי שיעור שונים הכוללים בין היתר פילאטיס לנשים בהריון, פילאטיס על מזרון, פילאטיס מכשירים, פילאטיס רפואי ועוד.

אם כן, שיעור בסטודיו פילאטיס בהרצליה, שיעור ממוצע אורך כשעה וחצי, אשר במהלכו תבצעו חימום לשרירים בתחילת השיעור. לאחר החימום, יהיה עליכם לבצע תרגילים שונים אשר עליהם תקבלו הסברים מפורטים מן המדריכים השונים. ההסברים יהיו הן אודות ביצוע התרגיל נכונה, והן אודות התרומה של התרגיל הנוכחי למערכת השרירים שלכם. כמו כן, המדריכים יעברו ליד כל מתאמן על מנת לבדוק שאכן מבצע את התרגיל כראוי, ובמידה לא – יתקנו אותו. בסוף השיעור, לאחר כל העבודה הקשה והמייגעת, מבצעים הרפיה לשרירים, הכוללת לעיתים מדיטציה. זאת על מנת לסיים את האימון בטעם טוב ובהרגשה בריאה וחיונית לגוף.

ניתן לומר בבירור כי פילאטיס אינו דומה לאימון ספורטיבי אחר, והינו בעל ייחודיות משלו

שכן, אין מדובר באימון קפיצות, ריצות או תרגילים המצריכים אנרגיה רבה, אלא להפך. באימון פילאטיס הדגש הוא על עבודת שרירים נכונה, על שליטה בגוף, ועל נשימות נכונות.

פילאטיס הרצליה דואגים להביא את המדריכים הטובים ביותר, בעלי הניסיון הרב ביותר בתחום. המדריכים שמים דגש על יחס אישי למתאמן על מנת לשפר את ביצועיו משיעור לשיעור. כמו כן, תוכלו למצוא בסטודיו פילאטיס הרצליה את מכשירי הפילאטיס המתקדמים, העדכניים והאיכותיים ביותר שיש. זאת על מנת להביא את המתאמנים לתוצאות הטובות ביותר.

כתיבת תגובה