אימון, פילאטיס

מג'וזף פילאטיס עד לפילאטיס בבאר שבע

חדר כושר, פילאטיס

אין ספק כי תחום הפילאטיס הולך וניהיה נפוץ בשנים האחרונות, וכעת ניתן לראות אותו בחדרי הכושר השונים הפזורים ברחבי הארץ

מלבד כך, קיימים מקומות אשר הקימו סטודיואים המתמחים באופן ספציפי בבפילאטיס. כך למשל, תוכלו למצוא אימון פילאטיס בבאר שבע, בהנחיית מדריכים מקצועים ומנוסים במיוחד, אשר עברו הכשרה ארוכה ומקיפה על כל תחום אימון הפליאטיס בכלל, ועל תחום האנוטומיה של הגוף בפרט.

יוצר שיטת אימון הפילאטיס הינו ג'וזף פילאטיס, אשר חיפש דרכים להפעלת והזזת הגוף, תוך שימוש בכל המפרקים. זאת על מנת לא להשאיר את הגוף סטטי ללא פעילות גופנית ולגרום לניוונו. באמצעות שיטת הפילאטיס ניתן לדמות בתוך סטודיואים שונים לפילאטיס טיפוס הרים, תליה על חבלים, חתירה, הדיפה, משיכה, ריצה, שחייה ועוד.

לאחר שנפטר ג'וזף פילאטיס, המשיכו חוקרים לחקור את גוף האדם, ואת היציבות שלו וגילו את חשיבות יציבות חגורת הגב והכתפיים. בעקבות זאת, פותחה שיטת פליאטיס מודרנית שאנו מכירים אותה כיום, והיא שילוב של הפילאטיס המקורי של ג'וזף, עם דגש רחב על נשימה וייצוב השכמות. הנשימה, היא המרכיב הנוסף שהתחבר לשיטת הפילאטיס.

בסטויו לפליאטיס בבאר שבע, תוכלו לחוות את כל מגוון התרגילים והתנועות אשר משויכים לאימון הפילאטיס

תוכלו ללמוד על הסברים לכל תנועה ותרגיל, לרדת לעומק של המפרקים בגוף שלכם, ובעיקר – להכיר שרירים בגופכם שלא ידעתם כלל שקיימים. הדגש העיקרי בשיטת הפילאטיס המודרנית הוא על הבנה מלאה של התרגילים והתנועות שאנו עושים. שהרי, ככל שמבינים יותר לעומק את מהות התרגילים והעבודה הגופנית, כך קיימת יותר מוטיבציה וקיים יותר צרון לבצע אותם באופן מושלם.

השלכות הפילאטיס הן מוכחות. תוכלו לקבל גוף חזק, בעל שרירים חזקים ויציבים, תוך שמירה על פעילות גופנית שאינה מצריכה הרבה מכם, אלא רק רצון עמוק להצליח. אימון הפליאטיס בסדוטיו פילאטיס בבאר שבע, מעניק לכם את ההזדמנות הלכנס לתוך אותו עולם מופלא של הפילאטיס, לנשום עמוק ולהתחבר לעצמכם ולגוף שלכם בצורה ייחודית שטרם הכרתם. הפילאטיס הוא פעילות גופנית יוצאת דופן ושונה בהרבה משאר הפעיולוית המוצעות בחדרי הכושר או בסטודיואים השונים. כעת, בסדטיו החדש לפילאטיס בבאר שבע, גם תושבי האזור יוכלו להנות מאימון איכותי ומלא באנרגיות טובות.

כתיבת תגובה