פילאטיס

אימון פילאטיס – הפעילות שלי

פילאטיס

המודעות לגוף בריא עלתה משמעותית בשנים האחרונות.

יותר ויותר אנשים עושים פעילות גופנית כחלק משגרת היום יום שלהם ושמים לב יותר ויותר מה הם אוכלים, מתי הם אוכלים את אותו מזון ובעיקר איך המזון משפיע על הגוף שלהם. לנתונים הללו יש השפעה חשובה מאד על גופו של האדם, אדם אשר מקפיד לנהל אורח חיים בריא, ארוחות מזינות, כושר גופני ועוד תורם בכך לעצמו שחייו יהפכו להיות חיי אורח בריא. כאשר מטיילים בשמורות טבע או בפארק ניתן לראות יותר ויותר אנשים רצים ומבצעים הליכות ברגל. אני מעולם לא התחברתי לפעילות שמתקיימת בחוץ אלא דווקא לפעילות שמתקיימת בחדר סגור, כמובן שכל אדם יכול להתחבר למשהו אחר אך עפ"י דעתי כשור המתקיים במקום סגור זוהי פעילות בהרבה יותר נעימה וחוויתית.

היתרונות של אימון בתוך חדר כושר סגור וממוזג

אני נורא סובלת מהלחות והחום ולא ראיתי את עצמי מסתדרת עם ריצות בחוץ שהן התמודדות מעיקה וקשה עם הלחות והחום ובחורף עם הגשם והקור. כאשר מדובר על פעילות בחדר סגור אין את הקושי הזה. לכן לא סתם התגלגלתי לעולם הפילאטיס. היתרון המרכזי שיש לפילאטיס הוא העובדה שמדובר בשיעורים קבועים שלא תלויים במזג האוויר, לא תלויים בחום והלחות של הקיץ ולא תלויים בקור או גשם. עם זאת, כמו שאומרים, אין טוב בלי רע, או בצורה הנהירה יותר – אליה וקוץ בה. כאשר הולכים לפילאטיס, יש בעצם התחייבות להגיע בשעה מסוימת ולא לזלזל בכך אלא להקפיד על לוח זמנים מסודר ועל ועל זמני הגעה קבועים וכך הכושר והפילאטיס יהפכו להיות חלק מהשגרת חיים.

כבר לא צריך להתחייב לחדר כושר אחד

ההתחייבות הזו לא פשוטה כי לפעמים יש דברים בלתי מתוכננים שלוקחים את הקשב שלנו ותשומת הלב שלנו ואז אנחנו לא יכולים להגיע בשעה וביום שנקבעו מראש. מדובר על סיטואציה מאוד מתסכלת משום שכל נושא הגמישות נעלם קליל כאשר תלויים בלוח זמנים שנקבע על ידי גורם חיצוני. עם זאת, בגלל שאני כל כך אוהבת פילאטיס ובמיוחד בגרייט שייפ לא היה לי אכפת והחלטתי שאני רוצה להתמיד בזה ולהיות טובה יותר ויותר.

היתרונות של הפילאטיס בגרייט שייפ

היתרון שיש בפילאטיס בגרייט שייפ ביחד לאימון ריצה או כל אימון אחר הוא שמדובר בפעילות ששומרת על הגוף הרבה יותר ודואגת לכך שכל מתיחה וכל דבר שעושים הולך עם הגוף ומתוך דאגה לו ולא באופן שפוגע בו. היתרון בפילאטיס הוא שמדובר על פעילות ספורטיבית אשר רק מטיבה עם הגוף ולא יוצרת נזקים או בעיות כי לא עושים משהו באופן אגרסיבי אשר מכאיב או מזיק. כאשר פועלים כך, הכל הופך להרבה יותר פשוט. הייתי ממש שמחה שמצאתי את הספורט הזה וחיכיתי לשיעור הבא. הספורט הוא זה שהכניס בי חיים מחדש וגרם לי לחזור לפעילות גופנית ולהפוך להיות אדם ספורטיבי.

כתיבת תגובה