חדר כושר

חדר כושר – להתחיל חיים חדשים

חדר כושר

קרה לכם שרציתם להירשם למכון הכושר אבל שוב ויתרתם לעצמכם?

האם הבטחתם לעצמכם שהחל מהשבוע אתם נכנסים לכושר, אבל נשארתם על הספה? זה הזמן לצאת ולבחור חדר כושר, להתאמן ולהתחיל לחיות את החיים החדשים שלכם.

מפסיקים עם התירוצים

החיים, העבודה והילדים לוחצים אותנו לפינה. לא תמיד יש זמן להתאמן, לא תמיד יש זמן לפעילות גופנית. אם להיות כנים – אף פעם אין. מצב שני, לא נעים לקרוא בעיתונים על כמה חשוב לעשות פעילות גופנית אבל לבחור להישאר מול הטלוויזיה. חדר כושר עשוי להיות הפתרון המושלם עבורכם. מקום אחד אליו מגיעים ולכבודו מפנים מקום מראש בלו״ז השבועי. במקום זה מתאמנים, עושים שיעורי יוגה ופילאטיס ואף לומדים על תזונה נכונה ואורח חיים בריא. אין ברירה – הכרס מחייבת!

מה צריך לקחת בחשבון כאשר בוחרים חדר כושר

בחירת חדר כושר היא אמנם לא עניין מאד מסובך, אך ישנם כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, יש לבחור מקום ממוקם היטב. אם אתם מגיעים בתחבורה ציבורית, ודאו שהקו המועדף עליכם עוצר בתחנה קרובה. אם אתם מתניידים ברכב פרטי – ודאו שיש חניה, ואם כן האם היא עולה כסף. שנית, כדאי לדבר עם המדריכים השונים בחדר הכושר על מנת להתרשם ממקצועיותם. מדריך טוב לא רק יבנה תכנית אימונים, אלא ילווה את המתאמן לאורך כל הדרך עד ליישומה המוצלח. נוסף על כך, יש לבחון את איכות המתקנים והכמות שלהם. ודאו שיש מגוון רחב מספיק וכמות טובה של מכשירי כושר על מנת שלא ״תיתקעו״. לכל חדר כושר יש מכשירים, אבל לא לכל אחד את המכשירים שאתם צריכים! בדקו זאת! אחרון חביב, כדאי לבדוק ששעות הפעילות חופפות ללו״ז שלכם. אם אתם מתכננים אימונים לפני שמתחיל יום העבודה, ודאו שחדר הכושר פתוח. אם אתם רוצים להתאמן בלילה, בדקו את שעות הסגירה. מלבד חדר כושר, קרוב לוודאי שהמקום ישמש לשיעורי יוגה / פילאטיס / בריכה. תוך כדי עריכת סקר השוק מומלץ לסקור את המתקנים השונים בחדר הכושר, ואת מערכת השעות של השיעורים השונים.

סוגי מנויים לחדר כושר

קיימים סוגים רבים של מנויים לחדר כושר, המנויים מחולקים לפי מחלקות שאתם בוחרים להתאמן בהן, מחולקים לפי משך זמן המנוי ואילו חלקים בחדר הכושר הוא כולל. תוכלו לרכוש מנויי רק לחוגים, תוכלו לרכוש מנוי ללא התחייבות, מנוי לחודש, מנוי לשנה ועוד. בנוסף ישנם חדרי כושר המציעים מתקנים נוספים בחדר הכושר אשר בתשלום נוסף כמו רפואה אלטרנטיבית ועוד. אנו מעניקים לכם מבצע חזרה לכושר, כנסו לקישור ותתחילו להתאמן.
דבר אחרון, כל אימון קשה יסתיים במקלחת מרגיעה. בקשו לראות את המלתחות על מנת לוודא שהן נקיות, מתוחזקות ונעימות לשימוש. אם הגעתם עד לכאן כנראה שהבנתם שלהירשם לחדר כושר זהו צעד נבון בדרך לגוף חטוב ולנפש בריאה בגוף בריא.

כתיבת תגובה