פילאטיס הרצליה

פילאטיס הרצליה – החזירו את היציבות לגופכם

פילאטיס

אם גם אתם מעוניינים להחזיר לגוף שלכם מה שכבר הרבה שנים או חודשים לא היה לו – יציבות, פילאטיס הרצליה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

פילטאיס, אומנות גוף שמטרתה לחזקו ולייצבו, פותחה במערב, ובישראל מדריכים רבים השתלמו בשיטה הזו. המיטב שבהם התקבלו לעבוד במכון פילאטיס הרצליה. המדריכים מתחלקים בין אנשי פילאטיס מכשירים לאנשי פילאטיס ללא מכשירים, כאשר חלק מהם מתמחה גם באימון מכשירים וגם באימון בלעדיהם.

פילאטיס – כשהגמישות והכוח הפיזי משתלבים

הרבה פעמים סיפרו לכם כי גמישות סותרת כוח פיזי, וכוח פיזי סותר גמישות. חמור מכך, ודאי סיפרו לכם שאדם עם כוח פיזי הוא הדמות המיתולוגית עם הריבועים בבטן והקיבורת הרחבה בזרוע השריר ביד. פילאטיס גורם לשתי התמורות להתממש. בשונה מלא מעט אומנויות התעמלות אחרות, פילאטיס הרצליה מציע גם הגדלה של מסת השריר, וגם פיתוח חסר תקדים של הגמישות. שילוב של מסת שריר יחד עם גמישות יעניק לגופכם בריאות רבה, ומצב תקין אשר מרבית האנשים שואפים לאותו מצב, ומנסים ליצור דברים אשר גורמים לאותה בריאות ולכן חדרי כושר זהו הפתרון המתאים במיוחד כאשר יודעים איזה פעילויות ספורט לבצע בחדר הכושר כמו פעילויות פילאטיס.

כיצד נדע כמה זמן ובאיזה מינון להתעמל?

במכון פילאטיס הרצליה, המדריך ימליץ על מספר תכניות אימון, שהסדרי התשלום בהם יהיו שונים. בחלק מהם יהיה תשלום מראש, בחלקם PER שיעור, אך מה שחשוב הוא התכנון המדוקדק בו אתם חייבים לנקוט לפני שתחליטו. בשביל זה, אתם נפגשים עם מדריך אשר בוחן גם את היכולות הגופניות שלכם, וגם את הסדר התשלום המועדף עליכם, והוא ימליץ בדיוק על מסלול שיתאים לכם. כמובן שאת השאלה החשובה ביותר הוא גם כן בוחן לפני ההמלצה: לאיזה יעד אתם רוצים להגיע. אם התשובה היא שרירים ונראות-פיזית המסלול שיוצע ייראה שונה מאשר זה אשר שם דגש על פיתוח הגמישות. כמובן שרוב המסלולים משלבים את שניהם במינון זהה, עם סטיות לכאן ולכאן. אדם אשר מעמיד לעצמו רף מסוים שאליו הוא רוצה להגיע יכול להגיע לזה עם התמדה בפעילות גופנית.

פילאטיס – השיטה הבדוקה להתפתחות!

קיימות שיטות פיתוח גופניות רבות כמו אלכסנדר, פלדנקרייז, חדר כושר, ועוד. פילאטיס הרצליה מספק את השירות אשר רבים העידו עליו כחזק מבין אלה שאוזכרו כאן: פילאטיס. שירות ייחודי שעובד גם על גמישות וגם על כוח, ומקנה למתעמל את כל הכלים להתפתחות והתעצמות אישית. בכך, משיג המתעמל את יעדו, וזוכה להתפתח באפיקים שונים, החל מגמישות ועד מסת שריר, החל מיציבה נכונה ועד תחושה טובה כללית  יותר בגוף, כל אותם שיטות מביאות את האדם לידי אותה התפתחות גופנית, ולכן חשוב עד מאד להשקיע בכל הקשור בכך ולהגיע לידי המטרה הנכספת שלשמה שואפים.

כתיבת תגובה