פילאטיס

היכן באזור השרון תעדיפו לעשות אימון פילאטיס – רעננה, כפר סבא או הרצליה?

פילאטיס

הפילאטיס, שהגיח אלינו לפני כשניים-שלושה עשורים חולל סערה בתחום עיצוב הגוף.

לראשונה הושם דגש על נשימות וחיזוק שרירים, וזאת ללא פעילות אירובית אינטנסיבית. מאז עבר הפילאטיס כברת דרך, מכונים וחוגי פילאטיס צצו כפטריות לאחר הגשם, וכיום בעצם נחלק הפילאטיס לשניים – מזרן ומכשירים. פילאטיס מכשירים, כשמו כן הוא, נועד לביצוע עם מכשירים מסוימים אשר ייעודיים למטרות האימון המבוקש. פילאטיס מזרן לעומת זאת, הוא שם כללי לפילאטיס שאינו נעשה במכשירים (וכן, לרוב יהיה מעורב בו מזרן). בשנים האחרונות, ישנו טרנד חדש בתחום הפילאטיס מזרן – פילאטיס באוויר הפתוח. אז אם גם אתם שמעתם על הטרנד וברצונכם לנסותו, אספנו עבורכם רעיונות לבצע אותו באוויר של אזור השרון היפה.

אימונים ברעננה

האוויר הצלול והפתוח שמציעה פנינת השרון הוא מגנט משיכה למתאמני פילאטיס רבים. העיר מציעה מגוון מקומות פתוחים כאשר הבולט ביניהם הוא כמובן הפארק הגדול ורחב הידיים בו תוכלו לבצע אימוני פילאטיס פסטורליים. בתחום הפילאטיס רעננה ידועה גם בשל מכוניה הרבים שגם המתאמנים בהם מעדיפים לצאת לעיתים לאוויר הפתוח. בכל הנוגע לאימון פילאטיס, רעננה מציעה מגוון אפשרויות גם מעבר לפארק המפורסם. ברחבי העיר פרוסים שטחים ירוקים רבים, חלקם אפילו אינטימיים ביותר.

אימונים בהרצליה

אמרתם הרצליה, אמרתם ים. ואכן, אימון פילאטיס בחופיה השלווים של הרצליה, יעניק לכם משהו שלא תקבלו בשום אימון אחר. לאחר תכנית אימון פילאטיס רעננה, היכנסו לטבול במים הצלולים שירגיעו את השרירים אותם אימצתם כה קשה באימון עצמו. הקפידו לבוא בשעות הבוקר המוקדמות או החל משעות אחר הצהריים, כך שלא תיחשפו לחום הגדול.

אימונים בכפר סבא

על פניו נראית כפר סבא כפחות אטרקטיבית בתחום הפילאטיס מאשר אחיותיה השרוניות רעננה והרצליה. אך העיר מציעה שטחים פתוחים רבים שמרביתם אורבניים, המעניקים סוג אחר של אימון פילאטיס. קניון 'ערים' בכפר סבא והאזור הסמוך אליו, מאופיין בשטחים בנויים ופתוחים אשר יאפשרו לכם לבצע אימון פילאטיס שאינו דורש שתרחיקו עד לשטחים פתוחים וירוקים. בשל המרחק הקצר של האזור לקניון ולמרכזי קניות, תוכלו לשלב את האימון במסגרת הסידורים שלכם בשישי בבוקר.

יתרונות הפילאטיס

לאימון זה יתרונות רבים, נתחיל בכך שהוא מתאים לכל הגילאים, אין מינימום גיל ואין הגבלה. המאמנים מתאימים לכל אחד את התרגילים המתאימים לו ולא מאמצים את הגוף לגבול שיזיק לו. למרות שהאימון הוא קבוצתי הוא גם אישי, המאמנים עובדים בין המשתתפים ומסבירים להם מה הכי טוב בשבילם. הפילאטיס מחזיק שרירים וגם עוזר להם במידה ויש כאבים בשרירים הוא עוזר לשחרר אותם ומחזיר את השריר לפעם הבאה. האימון עוזר לגוף להישאר בריא ולא מזיק לו כמו ריצה או פעולות כושר אינטנסיבי.
מקווים שנהנתם מהכתבה אתם מוזמנים להגיב לנו לשאול שאלות או לספר לו את חוויות הפילאטיס שלכם.

כתיבת תגובה